De 5 succeszuilen

De 5 succeszuilen

Sinds meer dan 25 jaar is LR succesvol in de markt. Een duidelijke visie, unieke succeszuilen en nageleefde waarden zijn de basis van ons succes.

1e Succeszuil: Topproducten met een Duitse kwaliteitsstandaard

INSTITUT FRESENIUS Regular Quality Control

De LR kwaliteitseis is voorbeeldig. LR werkt alleen samen met erkende grondstofleveranciers en onderwerpt het hele assortiment permanent aan interne en externe kwaliteitscontroles. Deze moeite leidt er onder andere toe dat de Aloë Vera Drinking Gels het begeerde keurmerk van het gerenommeerde INSTITUT FRESENIUS dragen – uniek op de markt!

Net zo belangrijk als de succeszuil kwaliteit zijn de productinnovaties, waar onze Partners en klanten over de hele wereld enthousiast over zijn.

meer informatie contacteer

2e Succeszuil: Sterrenconcept – samenwerkingen met prominenten

Bruce-Willis

Als internationale topsterren een eigen parfumlijn of verzorgingsproducten op de markt willen brengen, is LR altijd weer een gewilde contactpersoon. De succeszuil „sterrenconcept“ heeft unieke voordelen:

Dicht bij de ster: de prominenten zijn intensief betrokken bij de ontwikkeling van hun producten. “Exclusief by LR” wordt letterlijk genomen.

Vertrouwen: het vertrouwen van internationale sterren accentueert de professionaliteit en de uitstekende naam, die de onderneming wereldwijd heeft.

meer informatie contacteer

3e Succeszuil: Het autoconcept: uitstekend in de branche

porsche weiss

Het LR autoconcept beloont en motiveert. Al na korte tijd bij de LR onderneming heeft iedere Partner de mogelijkheid om in een Twingo LR speciale editie te rijden.

Als stimulans voor de verdere weg hebben succesvolle LR Partners een uitgebreide keuze uit het wagenpark van Mercedes Benz.

Het autoconcept wordt bekroond door de LR Porsche in wit voor de succesvolste LR Partners.

Meer informatie contacteer

4e Succeszuil: Het Marketingplan: eerlijk, transparant en beproefd

Scheckuebergabe

Het LR vergoedingssysteem heeft zich gedurende 25 jaar bewezen en is in zijn vorm uniek in de markt.

Behalve de bonus zijn een winstmarge van gemiddeld 40% en aantrekkelijke extraatjes deel van de succeszuil „Marketingplan“ zoals de LR Academy, uitnodigingen voor evenementen en reizen en het autoconcept.

Zo is het succes alleen afhankelijk van de persoonlijke doelen en het engagement van iedereen afzonderlijk.

Meer informatie contacteer

5e Succeszuil: Opleiding, toptraining en service: op maat gemaakt voor de Partners

Headteaser Training

De opleiding van de Partners is heel erg belangrijk voor LR. Daarom begeleidt de door ons opgerichte LR Academy de LR Partners individueel en professioneel van carrièreniveau naar carrièreniveau.

De servicewaarden van LR zijn ingesteld op de hoogste eisen. Van het aannemen van de bestelling en het productadvies, via communicatie en veiligheidsaspecten tot en met de service en de kwaliteit van de levering, de wensen van de LR Partners hebben de hoogste prioriteit.

Meer informatie contacteer